LA INNOCÈNCIA DE LES MASCOTES


LA INNOCÈNCIA DE LES MASCOTES, Una novel.la de Josep M. Aparicio, que faren la presentació el proper dimecres, día 13 a les 19,30 hores.
Asi tingueu el inici de la obra:

Recorde una anècdota de xiquet, a l’escola. Jo tenia dotze o tretze anys, vestia la roba que em comprava la mare, i a classe m’havia convertit en subdelegat. Era una medalla inútil. Els professors volien mantenir els seus alumnes tan domesticats com fóra possible i per això s’inventaren un parell de càrrecs, per tal que les nostres protestes i opinions estigueren dins d’un ordre.
El càrrec de delegat, en canvi, l’havia obtingut el popular Natxo Gascó, un xaval descurat i futbolista de qui cada nou curs es deia que estava a punt d’anar-se’n amb el planter del València, i de qui, lògicament, tots volíem ser amics.
Com a representants de la classe, Natxo Gascó i jo estàvem convidats als previs d’algunes reunions de professors, ja que en paraules del nostre voluntariós tutor don Anselmo, sentir la nostra veu els era d’una “inestimable ajuda”. Tanmateix, i com era lògic, Gascó sempre tenia entrenaments o compromisos que li impedien assistir a aquelles reunions, i per tant, qui anava a aquells previs sempre era jo, com també eren els subdelegats respectius de cada classe els altres alumnes presents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario